תקנון מועדון לקוחות גוסטו

אנו מברכים אתכם בכניסתכם לתקנון מועדון הלקוחות של גוסטו“.

  1. מטרתו של תקנון זה הינה להסדיר את כללי פעילות מועדון הלקוחות של חברת ד.ג. גוסטו בעמ, ח.פ. 516357589 (להלן: “גוסטואו החברה“, לפי העניין).

  2. גוסטו שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית, על פי שיקול דעתה, לשנות ו/או לעדכן את תנאי מועדון הלקוחות מעת לעת ללא מתן הודעה כלשהי לחברי המועדון.

  3. תקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ואולם כל האמור בו מתייחס לנשים ולגברים כאחד.

  4. קבלת תנאי תקנון זה מהווה מסמך מחייב את החבר המצטרף, שכן הינו חלק מתנאי ההצטרפות למועדון הלקוחות של החברה. קבלת תנאי תקנון זה ייחשב כמסמך שהחבר ראה, קרא, הבין את תנאיו והסכים להוראותיו, לרבות שינויים שיחולו בו מעת לעת.חתימת חבר המועדון על טופס ההצטרפות כמוהו כקבלת כל תנאי תקנון זה לרבות כל שינוי עתידי בו ולחבר לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם התקנון ו/או שינוי בתקנון.

הגדרות:

חבר מועדוןאדם פרטי מעל גיל 18 שמילא טופס בקשת הצטרפות למועדון שאושר על ידי החברה ו/או מי מטעמה ואישר תנאי תקנון מועדון זה.

רכישה מזכה בצבירת נקודות מועדוןרכישת מוצרי החברה בחנויות הפיזיות של הרשת או באתר האינטרנט של החברה או במסעדות שונות בהן גוסטו פועלת עי חבר מועדון, בתשלום מלוא סך הרכישה במזומן ו/או בכרטיס אשראי בתוקף ו/או על פי כל דין למעט (1) מימוש הטבת הצטרפות (ככל שישנה) (2) טעינת כרטיס מתנה/שובר (3) תשלום דמי חבר מועדון (ככל שקיימים) (4) דמי משלוח מוצרים.

למען הסר ספק, לא כל רכישה בחנויות הפיזיות ברשת תיחשב לרכישה מזכה בצבירת נקודות מועדון, שכן לחברה שיקול הדעת הבלעדי לקבוע רכישה של אלו מוצרים תיחשב כרכישה מזכה בצבירת נקודות מועדון ולחבר המועדון לא תהיה אפשרות בחירה באם המוצר שאותו מבקש לרכוש ייחשב כרכישה מזכה בצבירת נקודות מועדון או שלא.

מוצרים שאינם משתתפים בהטבת מועדוןמוצרי כל סוגי מוצרי טבק, מוצרים שמצויים במבצע ומוצרים המצויים בהנחה (הכל עפ שיקול דעת החברה) שרכישת מזכה בנקודות מועדון אך לא ניתן לממש נקודות מועדון אלו לצורך רכישה מחדש של כל המוצרים הללו בנקודות מועדון

אמצעי תשלוםמזומן או כרטיס אשראי בתוקף.

אופן הצטרפות למועדון וחברות בו

  1. חבר מועדון אשר מילא טופס הצטרפות למועדון שאושרה על ידי החברה ו/או מי מטעמה, שילם את דמי החבר (ככל שקיימים), קיבל את על עצמו את תנאי התקנון ועמד בתנאיו.

  2. כל חבר מועדון שהגיש בקשה להצטרף יירשם במאגר החברה ו/או מי מטעמה. מובהר ומוסכם כי ניתן להצטרף למועדון הלקוחות פעם אחת בלבד כך שלא תתאפשר הצטרפות של חבר מועדון פעם נוספת למועדון בעוד שהינו כבר רשום במאגר.

  3. הצהרת חבר מועדון בעת הצטרפותו שהינו מעל גיל 18

  4. החברה רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי שלא לצרף למועדון חבר זה או אחר, מכל סיבה שהיא.

  5. תוקף החברות במועדון הינה ממועד אישור הצטרפות החברות למועדון וללא הגבלת זמן. הזכות למימוש הטבות חבר מועדון קשורה לסוג ההטבה והתנאים למימושה על פי מסמך זה.

  6. חבר מועדון יכול בכל עת לבקש להסיר עצמו ממועדון הלקוחות בפניה מסודרת בכתב לחברה בדואל me@goosto.co.il בציון שם מלא ומספר זהות ובקשתו תטופל בתוך זמן סביר.

  7. ניתן להצטרף למועדון בהגעה פיזית לחנויות הרשת או באמצעות אתר האינטרנט של החברה או במסעדות בהן גוסטו פועלת ומילוי טופס הבקשה להצטרפות הכולל את מלוא הפרטים המבוקשים אודות המצטרף (שם מלא, מספר זהות, כתובת מגורים, כתובת דואר אלקטרוני, תאריך לידה), חתימה על הטופס וסימון הסכמה בדבר קבלת דיוורים מהמועדון. פרטיו של חבר מועדון מצטרף יישמרו אצל החברה ו/או מי מטעמה באופן קשיח ובמדיה מגנטית (על פי שיקול דעתה) ו/או במאגר מידע (ככל שקיים וככל שיש צורך לרשמו).

אופן השימוש בחברות במועדון

  1. השימוש במועדון מוקנה לאדם פרטי מעל גיל 18 בלבד, לשימושו האישי והפרטי בלבד. חל איסור מוחלט להעביר /ואו למסור ו/או למכור ו/או להשכיר, בין בתמורה ובין שלא בתמורה, את הזכות ו/או ההרשאה של החברות במועדון. החברות במועדון מקנה הטבות בחנויות הפיזיות של הרשת או באמצעות רכישה באתר האינטרנט של החברה או במסעדות בהן גוסטו פועלת ו/או בכל מדיה ו/או פלטפורמה ו/או אמצעי אחר.

  2. אך ורק חבר המועדון עצמו יכול לעשות שימוש בהטבות המוקנות לו כחבר מועדון.

  3. כרטיס החבר אותו יקבל חבר המועדון אינו מהווה כרטיס חיוב כמשמעותו בחוק כרטיסי חיוב, תשמו-1986.

  4. לחבר מועדון תינתן הטבת יום הולדת” (בהתאם לתאריך אותו הזין בטופס ההצטרפות) שתהיה בתוקף במהלך החודש הקלנדרי של יום ההולדת (החל מהיום הראשון של החודש הקלנדרי ועד היום האחרון באותו חודש קלנדרי). גובה ותנאי הטבת יום הולדתייקבעו על ידי החברה ו/או מי מטעמה על פי שיקול דעתה הבלעדי. מימוש הטבה זו מותנה בנוכחות פיזית של החבר בחנות הפיזית בה ברצונו לרכוש תוך הצגת תעודה מזהה. במקרה בו תאריך יום ההולדת שהזין החבר בטופס ההצטרפות לא יהיה זהה לתאריך הלידה בתעודה המזהה יהיה הדבר באחריותו המלאה של החבר ובמקרה זה החבר לא יהיה זכאי להטבה. החבר יוכל לעדכן את תאריך הלידה ויוכל לממש את ההטבה רק החל ממועד תאריך לידתו הנכון לאחר עדכון התאריך הנכון עי החברה (לא תינתן אפשר למימוש רטרואקטיבי). מובהר כי במקרה זה הטבת יום הולדת תיכנס לתוקף בחודש עוקב לחודש הצטרפותו של החבר למועדון.

  5. מימוש ההטבות של המועדון מותנות בהצגת תעודה מזהה של חבר המועדון במעמד רכישה.

  6. תנאי ביטול עסקאות באשר לרכישות באמצעות CASH BACK ו/או במזומן ו/או בכרטיס אשראי ו/או רכישות מזכות לחבר מועדון יהיו בהתאם למדיניות החזרת מוצרים ובהתאם לתנאי ביטול עסקה לפי הוראות חוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשעא– 2010. ותקנותיו.

  7. לא ניתן יהיה לממש 2 הטבות (גם הטבת יום הולדת וגם הטבת CASH BACK) ברכישה אחת בודדת.

  8. לחברה ו/או מי מטעמה תהיה הזכות הבלעדית על פי שיקול דעתה, להגביל את זכות חברי המועדון לממש את ההטבות בעת קיום מבצעים ו/או הנחות מסוימות כפי שתבחר.

  9. החברה שומרת על זכותה הבלעדית, לשנות את מפרט וסוגי ההטבות במועדון, ללא הודעה מוקדמת לחברי המועדון, בכפוף לכל דין.

צבירה ומימוש נקודות CASH BACK:

  1. חבר מועדון יקבל בגין כל רכישה מזכה (כהגדרתה בתקנון זה) נקודות זכות בשווי 5% מסכום הרכישה המזכה בחנויות הפיזיות של הרשת או באמצעות רכישה באתר האינטרנט של החברה (להלן: “CASH BACK“). לצורך מימוש ההטבה יתכן כי יישלח קוד לטלפון החבר לצורך אימות, זאת בכפוף להצגת תעודה מזהה. החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכל עת לשנות את גובה נקודות ב CASH BACK הנצבר בכל רכישה מזכה כולל במבצעים והטבות שונות, לפי דין.

  2. ערך כל נקודת CASH BACK הינה 1 שקל חדש בלבד כל אחת. חבר מועדון צובר נקודות אלו ואינו יכול להעבירן לאחר ו/או להמירן לכסף מזומן ו/או לקבלת זיכוי בכל אמצעי תשלום שהוא ו/או שובר כלשהו מכל סוג.

  3. מובהר כי אין כפל מבצעים.

  4. לא יתאפשר לממש נקודות CASH BACK על מוצרים שאינם משתתפים בהטבת מועדון (מוצרי טבק, מוצרים במבצעים והנחות) אך רכישתם תזכה בנקודות מועדון למימוש רכישה של מוצרים אחרים.

  5. במקרה בו ניצל חבר מועדון יותר נקודות CASH BACK ממה שמגיע לו על פי התקנון כתוצאה מטעות כלשהי, מכל סוג שהוא, ו/או תקלה ו/או שיבוש מיחשובי תהיה רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש מחבר המועדון בחזרה החזר כספי בשווי 1 ₪ עבור כל נקודת CASH BACK שמומשה על ידו עקב ו/או כתוצאה מאותה טעות ו/או תקלה ו/או שיבוש לכיסוי ההפסד ו/או החוסר.

  6. לא ניתן לממש נקודות CASH BACK במסגרת אותה עסקה בה נצברו הנקודות כך שחבר מועדון יוכל לנצל אותן רק בעסקה הבאה.

  7. בעת רכישת מוצרים בחנויות הפיזיות של הרשת או באתר האינטרנט של החברה ותשלום באמצעות נקודות CASH BACK לא ניתן לצבור נקודות CASH BACK חדשות נוספות.

  8. מימוש נקודות ה CASH BACK יתאפשר במשך 12 חודשים בלבד ממועד הרכישה המזכה האחרונה. כל רכישה מזכה נוספת תאריך את תוקף המימוש האמור ב– 12 חודשים נוספים. מובהר כי חבר מועדון שלא יבצע רכישה מזכה במשך 12 חודשים ממועד הרכישה המזכה האחרונה – תימחק יתרת נקודות ה CASH BACK שצבר. המחיקה האמורה תתבצע אוטומטית מבלי שהחברה ו/או מי מטעמה תהיה מחויבת להודיע על כך לחבר המועדון וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה ו/או מי מטעמה לעניין זה.

  9. לא תאפשר לצבור ו/או לממש נקודות CASH BACK באופן רטרואקטיבי.

  10. ככל וחבר מועדון יזוכה עבור השבה של פריטים שרכש כרכישה מזכה של חבר מועדון החברה ו/או מי מטעמה תקזז ו/או תנכה את נקודות הזכות שקיבל החבר עבור אותם הפריטים מסך נקודות ה-CASH BACK העומדות לרשותו עד לאותה נקודת זמן. עם מימוש הזיכוי בחנויות הפיזיות או באתר האינטרנט של החברה על ידי החבר יושבו לחבר נקודות ה CASH BACK בהתאמה.

  11. כל חבר מועדון יוכל ליצור קשר עם שירות מועדון הלקוחות בטלפון 054-8131306 בנוגע לבירור גובה יתרת נקודות הCASH BACK שברשותו ו/או באחת הקופות בחנויות הפיזיות של החברה ו/או באזור האישי של הלקוח באתר האינטרנט של החברה ו/או לברר אודות מידע השמור אצל החברה ו/או מי מטעמה במאגריה. מובהר כי אין הכרח שעדכון כמות הנקודות תתעדכן בחשבון החבר באופן מיידי. הרישום הנמצא ברשות החברה ו/או מי מטעמה ביחס לכמות הנקודות הוא הגובר והדבר יהיה בגדר ראיה סופית לכל דבר ועניין באשר לנכונותם.

  12. החברה ו/או מי מטעמה לא תישא באחריות כלשהי מכל סוג, במישרין או בעקיפין, כלפי חבר המועדון במקרים בהם יחולו טעויות מכל מן וסוג שהוא בנושאי צבירת נקודות CASH BACK כתוצאה מתקלות טכניות ו/או תקלות או שיבושים מחשוביים ו/או טעויות אנושיות ו/או אחרות כלשהן. חבר מועדון אשר לדעתו נפגע מעובדות כלשהן הקשורות לסכום יתרת נקודות ה CASH BACK הנצבר יוכל לפנות לשירות הלקוחות של החברה בכתב. החלטת שירות הלקוחות של החברה תימסר לחבר בתוך 15 ימי עסקים מרגע קבלת מכתבו של החבר, תהיה חלוטה ובלתי ניתנת לערעור.

  13. דמי משלוח עבור מוצרים ברכישה מזכה אינם נצברים כנקודות CASH BACK.

מידע ודיוורים

  1. בהצטרפותו למועדון הלקוחות מאשר החבר לחברה ו/או למי מטעמה לשלוח אליו דיוורים פרסומיים ו/או שיווקיים שונים ולהיכלל במאגר החברה הנוגע למועדון הלקוחות). בהתאם לחוק הגנת הפרטיות תשמא-1981 ותקנותיו חתימת חבר על טופס בקשת ההצטרפות למועדון נותן החבר הסכמתו להשתמש בנתוני החבר לצורך שליחת דיוורים אליו ושיתופי פעולה עם חברות נוספות. בהצטרפותו למועדון מאשר החבר כי הינו מסכים שפרטיו המלאים שמסר מרצונו החופשי בעת ההצטרפות ירשמו במאגר החברה ו/או מידע הנוגע לרכישותיו ברשת החנויות של החברה ו/או כל מידע לרבות מידע סטטיסטי הנוגע לרכישותיו והחברה ו/או מי מטעמה תהיה רשאית לעשות בנתונים אלו כל שימוש לפי שיקול דעתה הבלעדי.

  2. הנך מאשר כי בהתאם להוראות תיקון 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים) תשמב-1982 יכול ותקבל דוורים למטרות פרסום ו/או שיווק ו/או מכירות. הנך מאשר כי הסכמתך זו תחול עד למועד בו תודיע בכתב ו/או תבצע הסרה יזומה שלך מרשימת התפוצה בדבר רצונך שלא לקבל יותר דוורים כאמור. הנך מאשר בזאת כי מידע שהזנת בטופס ההצטרפות ו/או בכל מקום רלוונטי אחר לא ייחשב כפגיעה בפרטיותך ולא יזכה אותך בכל סעד ו/או פיצוי שהוא. באם תבקש להסירך מרשימת התפוצה, תעשה זאת בכפתור המיועד לכך בהתאם למדיה הרלוונטית ו/או באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בכתב ובקשתך תבוצע בתוך זמן סביר. החברה ו/או מי מטעמה לא תהיה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל לפעולות ספק מערכת הדיוורים.

  3. כל מידע שיצטבר אודות חברי המועדון אצל החברה ו/או מי מטעמה ייחשב כקניינה של החברה ו/או מי מטעמה והחבר מוותר בזאת על כל טענה ו/או תלונה ו/או דרישה ו/או תביעה בגין שימוש כלשהו של החברה במידע ו/או בנתונים לרבות כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות תשמא-1981 ותקנותיו. מבלי לגרוע מהאמור, כל חבר מועדון יהיה רשאי לפנות לשירות הלקוחות של החברה בכתב ולבקש להסיר את המידע אודותיו המופיע במאגר מועדון הלקוחות בכפוף לדין. הפניה להסרה כזו תוכל להתבצע או באמצעות לחיצה על כפתור הסרהבדיוורים שיתקבלו מעת לעת או באמצעות פניה בטלפון 054-8131306 או באמצעות הדואר האלקטרוני me@goosto.co.il וההסרה תתבצע בתוך 5 ימי עסקים ממועד קבלת הפניה בכתב.

ביטול חברות במועדון הלקוחות

  1. החברה ו/או מי מטעמה תהיה רשאית להפסיק את חברותו של חבר מועדון, להפקיע ממנו כל זכות הנוגעת לחברותו במועדון הלקוחות לרבות נקודות, זכויות והטבות, זאת במידה ופעל בניגוד להוראות התקנון ו/או בניגוד לחוק לרבות הניסיון לעשות כן.

  2. חבר המועדון עצמו יכול בכל זמן שהוא לפנות לשירות הלקוחות בכתב או בטלפון ולבקש לבטל את חברותו במועדון ובקשה זו תטופל תוך 5 ימי עסקים. בטרם הסרתו מחברותו במועדון יהיה רשאי החבר לנצל את הטבותיו על פי תקנון זה. לאחר ביצוע הביטול וההסרה מהמועדון לא יוכל החבר לנצל את כל הנקודות ו/או ההטבות שהיו ברשותו.

סמכות שיפוט

  1. במקרה של מחלוקת משפטית בין החברהו/או מי מטעמה לבין חבר מועדון יפנה האחרון אל החברה ו/או מי מטעמה בדרך מקובלת בניסיון לפתור את המחלוקת באמצעי ההתקשרות המקובל. הצדדים ינסו ליישב את המחלוקת הרלוונטית באמצעות הידברות. במקרה של חוסר הצלחה בהידברות בין הצדדים המחלוקת תועבר, ככל שמי מהצדדים יבחר לעשות כן, לבית המשפט המוסמך לדון בנושא.

  2. דיני מדינת ישראל יחולו על פרשנותם ואכיפתם של תקנון זה. מוסכם בזאת כי כל עניין ו/או מחלוקת באשר לתנאי תקנון זה ידונו באופן בלעדי בבתי המשפט המוסמכים במחוז חיפה.

  3. במידה ויקבע בית המשפט המוסמך כי הוראה מהוראות תקנון זה אינה חוקית ו/או אינה תקפה אזי לא יהווה הדבר ביטול יתר הוראות התקנון.

כללי:

  1. החברה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית על פי שיקול דעתה להפסיק ו/או להשהות ו/או להקפיא ו/או להאריך את פעילות מועדון הלקוחות בהודעה מראש. הפסקת פעילות המועדון תאפשר לחברי המועדון לממש את נקודות ה CASH BACK ו/או ההטבות להם הם זכאים עד לאותה נקודת זמן.

  2. החברה ו/או מי מטעמה שומרת על זכותה לעדכן את הוראות תקנון זה מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי ללא כל חובת הודעה מוקדמת לכך בכפוף לכל דין. ככל והתקנון עודכן הוא ייכנס לתוקף מיום עדכונו והנוסח החדש הוא זה שיחייב. כל חבר מועדון יהיה רשאי לפנות לחברה ו/או לשירות הלקוחות ולבקש לעיין בתקנון העדכני, ללא תשלום.

  3. החברה ו/או מי מטעמה שומרת על זכותה לעדכן ההטבות ו/או מפרט המוצרים שאינם משתתפים בהטבת מועדון, הנוגעים כולם לתוכן תקנון זה מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ללא כל חובת הודעה מוקדמת לכך בכפוף לכל דין.

  4. במקרה של סתירה בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים כלשהם בכל מדיה שהיא הוראות תקנון זה גוברות.

  5. ככל שיווצרו תקלות כלשהן הקשורות בתפעול השוטף של המועדון ו/או תקלות הקשורות במימוש זכויותיהם של חברי המועדון באופן זמני החברה ו/או מי מטעמה תטפל בתקלה בהקדם האפשרי ולא יהיו לחבר מועדון טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלשהן כלפי החברה ו/או מי מטעמה לעניין זה ו/או בשל חוסר האפשרות לממש את ההטבות במקרה זה ו/או אופן ומועד הטיפול בתקלה הרלוונטית.

  6. דרכי הפרסום של הודעות מועדון הלקוחות יהיו לשיקול דעתה הבלעדי של החברה ו/או מי מטעמה.

  7. החברה ו/או מי מטעמה תהיה רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי לשנות של שם מועדון הלקוחות ו/או סמליו ו/או כל פרט אחר הקשור בו בכל עת.

  8. כל ויתור ו/או פעולה כלשהי של החברה ו/או מי מטעמה לטובת חבר מועדון בניגוד לתקנון זה תיחשב לפנים משורת הדין בלבד ולא תיחשב או תשמש כויתור ולא ילמד ממנה כגזרה שווה ביחס לפעולותיה ו/או מחויבויותיה של החברה לפעול כך גם בעתיד.

  9. חל איסור מוחלט לעשות שימוש כלשהו במידע, בתמונות, בסרטונים, בהדמיות, בתכני אתר החברה לרבות במוצרים עצמם ו/או בסימני המסחרי לרבות להעתיק, לשכפל, להפיץ, להקליט, להעמיד לרשות הציבור, לשדר או לקלוט, ליצור יצירות נגזרות, להעניק רישיון שימוש כלשהו, לתרגם, לשאוב מידע, להשכיר למכור או להעביר לצד גכלשהו, לשלוח בדואר או לשנות את המידע או חלקו המופיע באתר החברה בכל צורה שהיא, ללא אישור מפורש מראש ובכתב מטעם החברהו/או מי מטעמה ו/או של צדדי גבעלי הזכויות.

משלוחים חינם לכל הארץ בהזמנה מעל ₪399
Powered by
Accessibility tools

Powered by - Wemake